ایران بدون مشکل وارد آمریکا شد
کد خبر : ۹۹۹۰۷۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
-
زمان : ۰۱:۴۴
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

ایران بدون مشکل وارد آمریکا شد

بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران بدون مشکل از گیت ورودی فرودگاه سیاتل عبور کردند.

به گزارش "شبکه خبر"، لحظاتی پیش از اردوی تیم ملی خبر رسید که اعضای تیم ملی ایران بدون مشکل از گیت ورودی فرودگاه سیاتل رد شدند و با دریافت مُهر ورود به آمریکا، اقامت سه روزه خود در این کشور را آغاز کردند. این در حالی است که نگرانی زیادی در مورد احتمال معطلی بازیکنان تیم ملی وجود داشت اما برای هیچ کدام از آنها مشکلی پیش نیامد.

بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران ساعاتی استراحت خواهند کرد و سپس یک جلسه تمرینی را پشت سر خواهند گذاشت که بامداد پنجشنبه برگزار خواهد شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی برای این دیدار از بیشترین فرصت برای آماده سازی و سازگاری با شرایط ایالات متحده برخوردار خواهند بود و حالا کشور میزبان همکاری لازم را هم در ورود تیم ملی انجام داده است.

تیم ملی ایران ساعت 6:30 روز شنبه به مصاف مصر خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم جواز حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی را به دست خواهد آورد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه