به گزارش "شبکه خبر"، محمدرضا حضرتپور پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار داشت: اول از همه به تیم ملی فرانسه خسته نباشید میگویم؛ امروز واقعا عملکرد خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را ارائه کردند.
وی ادامه داد: بچهها هم تا آخرین لحظه جنگیدند و برای نتیجه تلاش کردند. فرانسه میزبان بود و شرایط جوی و گرمای هوا هم تاثیر خودش را داشت، اما این موضوع بهانه نیست چون شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.
حضرتپور درباره عملکرد تیم ایران گفت: با وجود همه شرایط، سعی کردیم تا آخرین امتیاز بجنگیم و چیزی برای کم گذاشتن نداشتیم.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه میگویم کاش در والیبال هم مساوی وجود داشت و لزوما برنده و بازنده نداشتیم؛ چون امروز هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی با کیفیتی ارائه شد.
دیدگاهها