حضرت‌پور: کاش در والیبال مساوی وجود داشت
کد خبر : ۹۹۹۰۹۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
-
زمان : ۰۱:۵۱
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

حضرت‌پور: کاش در والیبال مساوی وجود داشت

لیبروی تیم ملی والیبال ایران، گفت: مقابل تیم ملی فرانسه که عملکرد خیلی خوبی داشت و با وجود شرایط سخت و گرمای هوا، تا آخرین امتیاز برای کسب نتیجه تلاش کردیم.

به گزارش "شبکه خبر"، محمدرضا حضرت‌پور پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار داشت: اول از همه به تیم ملی فرانسه خسته نباشید می‌گویم؛ امروز واقعا عملکرد خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: بچه‌ها هم تا آخرین لحظه جنگیدند و برای نتیجه تلاش کردند. فرانسه میزبان بود و شرایط جوی و گرمای هوا هم تاثیر خودش را داشت، اما این موضوع بهانه نیست چون شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.

حضرت‌پور درباره عملکرد تیم ایران گفت: با وجود همه شرایط، سعی کردیم تا آخرین امتیاز بجنگیم و چیزی برای کم گذاشتن نداشتیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه می‌گویم کاش در والیبال هم مساوی وجود داشت و لزوما برنده و بازنده نداشتیم؛ چون امروز هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی با کیفیتی ارائه شد.


تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه