به گزارش "شبکه خبر"، ترور کلونو پس از پیروزی سه بر دو فرانسه مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملتها اظهار داشت: میدانیم که ایران تیم بسیار خوبی است. به نظرم در مجموع بازی بسیار خوبی بود. مسابقات در سطح بالا همیشه همینطور هستند؛ بازیهای نزدیک و جزئیات کوچک هستند که تفاوت را رقم میزنند.
وی تصریح کرد: در نهایت خوشحالیم که توانستیم مقابل یک تیم واقعاً خوب، بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. مسابقه سختی بود، اما فکر میکنم بازی زیبایی هم برای انجام دادن بود.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه ادامه داد: به ایران تبریک میگویم که والیبال خیلی خوبی بازی کرد. من یک سال با پیاتزا در میلان کار کردهام. میدانم که او مربی فوقالعادهای است و تیمش از نظر تاکتیکی بسیار قوی عمل میکند.
کلونو در پایان گفت: همچنین میتوان حس کرد که فضای حاکم بر تیم و زمین مسابقه برای آنها فوقالعاده است. آنها با تمام وجود میجنگند و به نظرم این خیلی ارزشمند است که اینقدر خوب بازی میکنند. فکر میکنم پیاتزا از کارش لذت میبرد، چون من واقعاً سبک مربیگری او را دوست دارم.
دیدگاهها