حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
کد خبر : ۹۹۹۶۵۲
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
-
زمان : ۱۷:۵۷
|
دسته بندی: اسلایدر

حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس

وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی حضور یافت.

به گزارش شبکه خبر، محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.

وزیر نفت و هیئت همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) شرکت کردند.

پاک‌نژاد صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) به‌منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه