توسعه همکاری‌های مشترک تهران و پرتوریا در حوزه انرژی
کد خبر : ۹۹۹۶۷۵
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
-
زمان : ۱۷:۵۸
|
دسته بندی: اسلایدر

توسعه همکاری‌های مشترک تهران و پرتوریا در حوزه انرژی

وزیر نفت در دیدار با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه دو کشور در حوزه انرژی گفتگو کرد.

به گزارش شبکه خبر، محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت کشورمان در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.
همچنین وزیر نفت روز گذشته با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند دیدار و گفتگو کرد.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.
گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه